kardeş tek tıkda 2 dolar gördügüm oldu google de bu ülkelere göre degişiyor yurt dısında rekabet daha fazla türkiyede bir kaç firma yada bir kaç sektör elinde tutuyor google reklam olayını bu yüzden adamlar ne kadar verirse versin yayınlanıyor ama adsense mantıgı parayı veren düdügü çalar diye düsünüyorum aylık maliyeti yüksek tutan herzaman cok görünür ama türkiyede böyle bir sorun yok rekabet olmadıgı için aylık maliyet az gösteriliyor sanırım buda bizim adsense hesaplarına yansıyor.
Doğru Bir Tespit olmuş Yanlız tık başına 2 dolar mı

DD
Adsense bana tık başına 2 dolar versin işi gücü bırakırım paso adsenseye çalışırım valla