Ekstra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Düzgün bir sitede adtech kullanan yokki adsense ile karşılaştırıyorsun.
Birisi p*rnocuların reklam sistemi.
Diğeri normal webmasterların.
Güzeldi hocam..

Adsensede en azından reklam çeşitliliği var. Ziyaretçi sürekli msnde online olan arzuyu görmek zorunda kalmıyor (: