• 31-05-2009, 13:21:27
    #19
    toprock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tam olarak hangi bölgenin görünmesi gerekiyor.. genital bölgenin mi?
    Evet. Göğüs erotizmdir. Erkekler sokakta bağrı açık gezebilmektedirler. Bir fark yoktur. Sadece kadınların sağlık nedeniyle sütyen takmaları ve annelik yapmaları nedeniyle kapatılması ahlakidir. Ancak ben açacağım diyen biri de açabilir yani. ( bu bölümde bu mesajı yazacağımı hiç düşünmezdim )
  • 31-05-2009, 13:44:02
    #20
    bencede amaç sadece ilgi çekerek hit yapmak ona bakacak olursanız haber sitelerinde günde boy boy resimler yayınlanıyor banlanacak olsa ortada site kalmaz adsensede

    ör: Katie'dan Seksi Tanıtım KATİE'DAN SEKSİ TANITIM katie'dan seksi tanıtım Katie'dan Seksi Tanitim KATI
  • 31-05-2009, 13:49:22
    #21
    DaBuLyU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Var, ben!

    Adamı şikayetmi ediceksiniz?

    Adama mail atın, durumdan rahatsız olduğunuzu belirtin, kaldırmasını söyleyin..

    Ben hit çekmek amacı ile yaptığını düşünmüyorum, eğer birisi çıkıp millet bu resimlere bakmak için siteye girip hit kazanıyor diyorsa ben o kişiden şüphelenirim..

    Girenlerin o resimlere ne kadar takıldığını, kaç gösterim yaptığını biliyor musun peki? Her kural ihlali yapana tek tek mesaj atmak zorunda mıyız biz? Kurallar açık değil mi? Ben tık başına 0.01 bile alamazken adam orda ***** resimlerle en kaliteli resimlerden para kazansın. Yok böyle bir dünya. Tabi şikayet edicem.
  • 31-05-2009, 13:55:58
    #22
    Üyeliği durduruldu
    kuleli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Girenlerin o resimlere ne kadar takıldığını, kaç gösterim yaptığını biliyor musun peki? Her kural ihlali yapana tek tek mesaj atmak zorunda mıyız biz? Kurallar açık değil mi? Ben tık başına 0.01 bile alamazken adam orda ***** resimlerle en kaliteli resimlerden para kazansın. Yok böyle bir dünya. Tabi şikayet edicem.
    Et abi.

    -Rep verim derken + gitti kusura bakma..
  • 31-05-2009, 13:59:38
    #23
    gdi
    Üyeliği durduruldu
    Z.YÜKSEL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adsense reklamlarını görebilen var mı ?

    var, ben, hemen sikayet ediyorum

    reklamlarin altindsa Google Adsense yazan yere tiklayin ve acilan sayfanin sonunda ihbar hatti var
  • 31-05-2009, 14:04:20
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Birileri görmese adamlar harbiden işi görürecekler oradan...
  • 31-05-2009, 14:04:40
    #25
    DaBuLyU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Et abi.

    -Rep verim derken + gitti kusura bakma..
    Ben vermiştim sana eksi rep zaten ismimi yazarak. ondan verecektin sanırım. ban sebebidir bu. Neyse borcun olsun. Bol bol verirsin eksi rep.

    Site senin herhalde?
  • 31-05-2009, 14:07:35
    #26
    o neydi la öyle
  • 31-05-2009, 14:15:01
    #27
    Üyeliği durduruldu
    kuleli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben vermiştim sana eksi rep zaten ismimi yazarak. ondan verecektin sanırım. ban sebebidir bu. Neyse borcun olsun. Bol bol verirsin eksi rep.
    Site senin herhalde?
    Normal şartlarda kimseye -rep vermem..

    Sen -rep verdin diye verdim, yo site benim değil..