kuleli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben vermiştim sana eksi rep zaten ismimi yazarak. ondan verecektin sanırım. ban sebebidir bu. Neyse borcun olsun. Bol bol verirsin eksi rep.
Site senin herhalde?
Normal şartlarda kimseye -rep vermem..

Sen -rep verdin diye verdim, yo site benim değil..