DaBuLyU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Et abi.

-Rep verim derken + gitti kusura bakma..
Ben vermiştim sana eksi rep zaten ismimi yazarak. ondan verecektin sanırım. ban sebebidir bu. Neyse borcun olsun. Bol bol verirsin eksi rep.

Site senin herhalde?