DaBuLyU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Var, ben!

Adamı şikayetmi ediceksiniz?

Adama mail atın, durumdan rahatsız olduğunuzu belirtin, kaldırmasını söyleyin..

Ben hit çekmek amacı ile yaptığını düşünmüyorum, eğer birisi çıkıp millet bu resimlere bakmak için siteye girip hit kazanıyor diyorsa ben o kişiden şüphelenirim..

Girenlerin o resimlere ne kadar takıldığını, kaç gösterim yaptığını biliyor musun peki? Her kural ihlali yapana tek tek mesaj atmak zorunda mıyız biz? Kurallar açık değil mi? Ben tık başına 0.01 bile alamazken adam orda ***** resimlerle en kaliteli resimlerden para kazansın. Yok böyle bir dünya. Tabi şikayet edicem.