• 20-01-2009, 22:52:50
    #91
    Misafir
    Google bir ara reklam vermiştim...
    100 YTL param gitmişti...
    Reklam fazla yapılmadı zaten hemen kaldırdılar...
    O kadar mail attım cevap bile yok...
    Bence hak ediyor bazen...
  • 20-01-2009, 22:55:02
    #92
    Üyeliği durduruldu
    Sanırım r10 üyesi çünki kaldırmış
  • 20-01-2009, 23:12:43
    #93
    süpermiş
  • 20-01-2009, 23:44:45
    #94
    By.AdSL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar şikayet yerine söyle düşünün google yabancı bir firma vede tıklayın diyen şahıs TÜRK bence para kazanması ülkemiz için iyi bir durum...

    Haksızım diyen ?
    Haksızsın...

    Google = Yabancı
    Adwords Sahibi = Türk
    Çakal Adsenseci = Türk

    Denklemi sen çöz iyi mi kötü mü..
  • 21-01-2009, 00:00:08
    #95
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ben öle adsense hilesi gördümki, bunlar ne.

    zamanında bilmeden içine dahil olmuştum. adamın biri benim adsense hesabımı kullanacak ve para yarı yarıya ortak olacaktı. bende hit cok adsense hesabı az v.s dedi anlaştık.

    Yayınladığım siteler ingilizce filan dedi, göster siteleri dedim yok güvenlik v.s dedi göstermedi. 3 4 ay para aldık ayda 1000 ytl filan, sonra bi gün adamın sitesini buldum.

    Bir baktımki ***** resimler altına, adsense reklamını döşemiş, reklamların sadece minik bi kısmı görünüyor. sonra kodlardan v.s biraz daha çözdüm.

    en az 15 16 tane adsense hesabı saymıştım. dönüşümlü olarak orda çıkıyordu. Tabi bu sayfaya diğer sitelerinden toplistinden deli hit yolluyordu . Kelimeyi döşemişti sayfalarada ohh

    o gün o adsense hesaplarının hepsi r10 dandı. çünkü site isimlerinden kim olduklarını buşmuştum. Hatta sayfa id lerine r10 nicklerini yazmıştı.

    tabi o gün hesabımı google a kendim şikayet ettim. banlattırdım kendimi
  • 21-01-2009, 00:22:54
    #96
    By.AdSL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adamlar'ın 1-2 milyon'a yakın üyesi var...
    İşleri 1-2 siteye kaldıysa yandık...
    Adsense kolay kolay hesap kapatmaz fakat çekemeyen TÜRK milleti kazanmasın diye şikayet ediyor...
    Doğru değil mi ?
    Al Bendende o kadar Yüzlerce Site var İçeriği uygun Olmayan Siz burda Gördüklerinizi Koyuyosunuz.Bırakın o işi Google yapsın Amelemisiniz siz bunları takip ediyosunuz Çekememezlik Herhalde Bırakın Kim Ne yaparsa yapsın Sizene .!! Ben Günde Kaç Site görüyorum Böyle Banane Kazansın Adam Google yanlış bişey Görürse yakalarsa Banlıyor zaten.Buraya Yazanların Çoğu Kendi Sitesinde İllegal Kullanıyodur Eminim Not: Siteyle Alakam yok.
  • 21-01-2009, 00:44:06
    #97
    TuRkMaTriX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben öle adsense hilesi gördümki, bunlar ne.

    zamanında bilmeden içine dahil olmuştum. adamın biri benim adsense hesabımı kullanacak ve para yarı yarıya ortak olacaktı. bende hit cok adsense hesabı az v.s dedi anlaştık.

    Yayınladığım siteler ingilizce filan dedi, göster siteleri dedim yok güvenlik v.s dedi göstermedi. 3 4 ay para aldık ayda 1000 ytl filan, sonra bi gün adamın sitesini buldum.

    Bir baktımki ***** resimler altına, adsense reklamını döşemiş, reklamların sadece minik bi kısmı görünüyor. sonra kodlardan v.s biraz daha çözdüm.

    en az 15 16 tane adsense hesabı saymıştım. dönüşümlü olarak orda çıkıyordu. Tabi bu sayfaya diğer sitelerinden toplistinden deli hit yolluyordu . Kelimeyi döşemişti sayfalarada ohh

    o gün o adsense hesaplarının hepsi r10 dandı. çünkü site isimlerinden kim olduklarını buşmuştum. Hatta sayfa id lerine r10 nicklerini yazmıştı.

    tabi o gün hesabımı google a kendim şikayet ettim. banlattırdım kendimi

    Ne adamsın bee
  • 21-01-2009, 01:15:11
    #98
    Bu tarz şeyler çoook