Adamlar'ın 1-2 milyon'a yakın üyesi var...
İşleri 1-2 siteye kaldıysa yandık...
Adsense kolay kolay hesap kapatmaz fakat çekemeyen TÜRK milleti kazanmasın diye şikayet ediyor...
Doğru değil mi ?
Al Bendende o kadar

Yüzlerce Site var İçeriği uygun Olmayan Siz burda Gördüklerinizi Koyuyosunuz.Bırakın o işi Google yapsın Amelemisiniz siz bunları takip ediyosunuz Çekememezlik Herhalde Bırakın Kim Ne yaparsa yapsın Sizene .!! Ben Günde Kaç Site görüyorum Böyle Banane Kazansın Adam Google yanlış bişey Görürse yakalarsa Banlıyor zaten.Buraya Yazanların Çoğu Kendi Sitesinde İllegal Kullanıyodur Eminim

Not: Siteyle Alakam yok.