By.AdSL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar şikayet yerine söyle düşünün google yabancı bir firma vede tıklayın diyen şahıs TÜRK bence para kazanması ülkemiz için iyi bir durum...

Haksızım diyen ?
Haksızsın...

Google = Yabancı
Adwords Sahibi = Türk
Çakal Adsenseci = Türk

Denklemi sen çöz iyi mi kötü mü..