Arkadaşlar şikayet yerine söyle düşünün google yabancı bir firma vede tıklayın diyen şahıs TÜRK bence para kazanması ülkemiz için iyi bir durum...
Haksızım diyen ?
Haksızsın...
Google = Yabancı
Adwords Sahibi = Türk
Çakal Adsenseci = Türk
Denklemi sen çöz iyi mi kötü mü..