• 06-10-2021, 00:25:38
    #10
    ona para aklama denmez en fazla çalma denir ki onu da sen kanıtlayamazsın ayrıca devletin 3. dünya ülkeleri arasıda geçiyor denetletmek istediğin şirket dünyada ilk sıralarda
    yerelde sayısız usulsüzlük oluyor önce onları bir denetlesinler sonra açılırız dıj güçlere
    OnurTurk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aklamadığının garantisini sunsun o zaman kamuoyuna? Çıksın her ay banladığı ve geri aldığı parayı hangi reklam verenlere veriyor tek tek liste yapsın? Bunu yapmadığı sürece evet aklıyor Bence acilen devlet soruşturma başlatması gerekiyor.
  • 06-10-2021, 00:35:32
    #11
    ant07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ona para aklama denmez en fazla çalma denir ki onu da sen kanıtlayamazsın ayrıca devletin 3. dünya ülkeleri arasıda geçiyor denetletmek istediğin şirket dünyada ilk sıralarda
    yerelde sayısız usulsüzlük oluyor önce onları bir denetlesinler sonra açılırız dıj güçlere
    Bunun 3. Dünya ile 5. Dünya ile alakası yok. Ülkenden deli gibi para çıkıyor ve bu senin ithalat kalemine giriyor, aynı zamanda ülke gelirini düşürüyor. Publisherlardan yılda ortalama kaç TL kesiliyor bunun belgesi yok?

    Ayrıca dünyada insan hakları kanunlarına göre hiçkimseyi 1.5 ay boyunca çalıştırıp son ödeme gününde ben paranı ödemiyorum diyemezsin. Varsa bir hile işe başlanılan ilk haftada yaparsın bunu.
    Bu uygulamaları açıkça insan hakları ihlaline de giriyor. Sen kimseyi 1.5 ay umutlandırıp sonra da paranı vermiyoruz diyemezsin.
  • 06-10-2021, 00:47:51
    #12
    OnurTurk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunun 3. Dünya ile 5. Dünya ile alakası yok. Ülkenden deli gibi para çıkıyor ve bu senin ithalat kalemine giriyor, aynı zamanda ülke gelirini düşürüyor. Publisherlardan yılda ortalama kaç TL kesiliyor bunun belgesi yok?
    Deli gibi para çıkmaz rakamları bilmiyoruz belki gelen gidenden fazladır. Zaten ticaret hacmi düşük hele dolara vurunca iyice düşer. Deli gibi paralar Amerika'da dönüyor Avrupada da İngiltere, Almanya ve Fransa haydi bunlara CA, AU ve JA ekleyelim gerisinin globalde pek değeri yok
  • 06-10-2021, 00:52:41
    #13
    ant07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Deli gibi para çıkmaz rakamları bilmiyoruz belki gelen gidenden fazladır. Zaten ticaret hacmi düşük hele dolara vurunca iyice düşer. Deli gibi paralar Amerika'da dönüyor Avrupada da İngiltere, Almanya ve Fransa haydi bunlara CA, AU ve JA ekleyelim gerisinin globalde pek değeri yok
    Dostum sen çok seviyorsun sanırım Adsense'i bu kadar savunuyorsun. 3. Dünya ülkesi dediğin bu ülkede bile bir işçiyi 15 günlük deneme süresi olarak işe aldığında eğer beğenmezsen yaptığı işi, yatıyor bile olsa çalıştığı günlerin hakkını hukuken ödemen lazım yoksa dünya ceza yiyorsun.

    Çok büyütüyorsun Google'ı gözünde. Google olmazsa şartlarına uyan başka şirket gelir bu kadar basit. Tekrar ediyorum, Google'ın tıpası yemez bu ülkeden çıkmaya.

    Ayrıca gelen gidenden fazla olabilir diyorsun yok öyle bir dünya. Belki Google ADS Türkiye'deki adsense kullanıcıları için ödediği para üzerinden vergi indirimi alıyor ? Nereden biliyoruz bunun olmadığını?
  • 06-10-2021, 00:59:05
    #14
    işin mantığını söylüyorum sana google umrumda değil zaten pek adsense kazancım da yok ben daha çok e-ticaret tarafındayım ve müşterilrimin %90ı Amerikadan ezbere yazmıyorum yani bildiğim bir alan
    OnurTurk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum sen çok seviyorsun sanırım Adsense'i bu kadar savunuyorsun. 3. Dünya ülkesi dediğin bu ülkede bile bir işçiyi 15 günlük deneme süresi olarak işe aldığında eğer beğenmezsen yaptığı işi, yatıyor bile olsa çalıştığı günlerin hakkını hukuken ödemen lazım yoksa dünya ceza yiyorsun.

    Çok büyütüyorsun Google'ı gözünde. Google olmazsa şartlarına uyan başka şirket gelir bu kadar basit. Tekrar ediyorum, Google'ın tıpası yemez bu ülkeden çıkmaya.
  • 06-10-2021, 01:04:22
    #15
    ant07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işin mantığını söylüyorum sana google umrumda değil zaten pek adsense kazancım da yok ben daha çok e-ticaret tarafındayım ve müşterilrimin %90ı Amerikadan ezbere yazmıyorum yani bildiğim bir alan
    Size şöyle açıklayayım, herkesin bildiği bir konu. Şimdi adsense kazancına başlamam için Adsense'in sistemine girmemiz için bir ön kabul şartı var değil mi? Kabul edildikten sonra bize diyor ki ödemenizi 45 gün sonra alabileceksiniz. Biz ilk günlerde bakıyoruz ki sitemizden günlük 100 TL kazanıyormuşuz ve büyük heyecanla bütün enerjimizi bu 45 gün boyunca bu işimize veriyoruz. 46. Ödeme gününde adsense bir mail atıyor ve diyor ki hesabınızı "size söyleyemeyeceğimiz" bir takım sebeplerden dolayı kapattık ve paranızı vermiyoruz. Bu dünyada hangi etik kurala uyuyor bana açıklar mısınız lütfen. Bu düpedüz işçiyi sömürmek.
  • 06-10-2021, 01:10:56
    #16
    10 yıl kadar oldu beni de banladı 4K dolarım gitti ama banlamakta haklıydı canlı maç izle diye milleti kandırıp maç günleri ilk sayfaya atabilirsem 1K dolar bile kazanıyordum
    sonuçta banlıyorsa bir sebebi vardır her taraftan reklam uçan kaçan çöp haber sitelerini bile banlasa yeridir
    OnurTurk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Size şöyle açıklayayım, herkesin bildiği bir konu. Şimdi adsense kazancına başlamam için Adsense'in sisteme girmemiz bir ön kabul şartı var değil mi? Kabul edildikten sonra bize diyor ki ödemenizi 45 gün sonra alabileceksiniz. Biz ilk günlerde bakıyoruz ki sitemizden günlük 100 TL kazanıyormuşuz ve büyük heyecanla bütün enerjimizi bu 45 gün boyunca bu işimize veriyoruz. 46. Ödeme gününde adsense bir mail atıyor ve diyor ki hesabınızı "size söyleyemeyeceğimiz" bir takım sebeplerden dolayı kapattık ve paranızı vermiyoruz. Bu dünyada hangi etik kurala uyuyor bana açıklar mısınız lütfen. Bu düpedüz işçiyi sömürmek.
  • 06-10-2021, 01:12:57
    #17
    ant07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10 yıl kadar oldu beni de banladı 4K dolarım gitti ama banlamakta haklıydı canlı maç izle diye milleti kandırıp maç günleri ilk sayfaya atabilirsem 1K dolar bile kazanıyordum
    sonuçta banlıyorsa bir sebebi vardır her taraftan reklam uçan kaçan çöp haber sitelerini bile banlasa yeridir
    Abi ben ne anlatıyorum siz ne söylüyorsunuz. Siz kraldan çok kralcı olmuşsunuz. Saygılarımı sunarak size başka cevap vermeyeceğim.
  • 06-10-2021, 01:17:22
    #18
    Ne hayellerle konu açmıştın ters döndü tabi o zamanlar bende küsmüştüm hatta ondan sonra pek adsenseyle ilgilenmedim ama dediğim gibi haklıydı
    Bu web işinde ya vurkaç yaparsın battığı yerde razı olursun ya da yavaş ve sağlam gidip işini garantiye alırsın
    hadi iyi geceler
    OnurTurk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abi ben ne anlatıyorum siz ne söylüyorsunuz. Siz kraldan çok kralcı olmuşsunuz. Saygılarımı sunarak size başka cevap vermeyeceğim.