işin mantığını söylüyorum sana google umrumda değil zaten pek adsense kazancım da yok ben daha çok e-ticaret tarafındayım ve müşterilrimin %90ı Amerikadan ezbere yazmıyorum yani bildiğim bir alan
Dostum sen çok seviyorsun sanırım Adsense'i bu kadar savunuyorsun. 3. Dünya ülkesi dediğin bu ülkede bile bir işçiyi 15 günlük deneme süresi olarak işe aldığında eğer beğenmezsen yaptığı işi, yatıyor bile olsa çalıştığı günlerin hakkını hukuken ödemen lazım yoksa dünya ceza yiyorsun.
Çok büyütüyorsun Google'ı gözünde. Google olmazsa şartlarına uyan başka şirket gelir bu kadar basit. Tekrar ediyorum, Google'ın tıpası yemez bu ülkeden çıkmaya.