ant07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
işin mantığını söylüyorum sana google umrumda değil zaten pek adsense kazancım da yok ben daha çok e-ticaret tarafındayım ve müşterilrimin %90ı Amerikadan ezbere yazmıyorum yani bildiğim bir alan
Size şöyle açıklayayım, herkesin bildiği bir konu. Şimdi adsense kazancına başlamam için Adsense'in sistemine girmemiz için bir ön kabul şartı var değil mi? Kabul edildikten sonra bize diyor ki ödemenizi 45 gün sonra alabileceksiniz. Biz ilk günlerde bakıyoruz ki sitemizden günlük 100 TL kazanıyormuşuz ve büyük heyecanla bütün enerjimizi bu 45 gün boyunca bu işimize veriyoruz. 46. Ödeme gününde adsense bir mail atıyor ve diyor ki hesabınızı "size söyleyemeyeceğimiz" bir takım sebeplerden dolayı kapattık ve paranızı vermiyoruz. Bu dünyada hangi etik kurala uyuyor bana açıklar mısınız lütfen. Bu düpedüz işçiyi sömürmek.