10 yıl kadar oldu beni de banladı 4K dolarım gitti ama banlamakta haklıydı canlı maç izle diye milleti kandırıp maç günleri ilk sayfaya atabilirsem 1K dolar bile kazanıyordum
sonuçta banlıyorsa bir sebebi vardır her taraftan reklam uçan kaçan çöp haber sitelerini bile banlasa yeridir
Size şöyle açıklayayım, herkesin bildiği bir konu. Şimdi adsense kazancına başlamam için Adsense'in sisteme girmemiz bir ön kabul şartı var değil mi? Kabul edildikten sonra bize diyor ki ödemenizi 45 gün sonra alabileceksiniz. Biz ilk günlerde bakıyoruz ki sitemizden günlük 100 TL kazanıyormuşuz ve büyük heyecanla bütün enerjimizi bu 45 gün boyunca bu işimize veriyoruz. 46. Ödeme gününde adsense bir mail atıyor ve diyor ki hesabınızı "size söyleyemeyeceğimiz" bir takım sebeplerden dolayı kapattık ve paranızı vermiyoruz. Bu dünyada hangi etik kurala uyuyor bana açıklar mısınız lütfen. Bu düpedüz işçiyi sömürmek.