Ne hayellerle konu açmıştın ters döndü tabi o zamanlar bende küsmüştüm hatta ondan sonra pek adsenseyle ilgilenmedim ama dediğim gibi haklıydı
Bu web işinde ya vurkaç yaparsın battığı yerde razı olursun ya da yavaş ve sağlam gidip işini garantiye alırsın
hadi iyi geceler
Abi ben ne anlatıyorum siz ne söylüyorsunuz. Siz kraldan çok kralcı olmuşsunuz. Saygılarımı sunarak size başka cevap vermeyeceğim.