• 11-12-2008, 00:13:30
    #28
    artık video sitelerine az veriyor.
  • 11-12-2008, 00:17:10
    #29
    Üyeliği durduruldu
    sonyabi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    artık video sitelerine az veriyor.
    az değil hiç vermiyor..konturculerin reklamları çıkıyor tık başınada 0,1 geziyor..Forum gibi oldu video siteleride çöp artık(;
  • 11-12-2008, 00:22:44
    #30
    aca_ba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    böyleyse bence adtech e geçin 3bin tık flash ve gif bannerlerde 60 YTL getirir...
    vergisinide alıyorlar 45 falan kalıyor bence google kazancı daha iyi
  • 11-12-2008, 00:23:42
    #31
    konuya 3 tık 24$ diye girdim ya kafa kalmamış
  • 11-12-2008, 12:43:40
    #32
    sayfa gosterimi ne kadar cok olursa o kadar kötü
    bazı 350 gösterimli sitelerde 10 tık ile senın 24dolar ücretini alanlar var.
  • 11-12-2008, 12:55:18
    #33
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar adtech diyorsunuz da tıkları saymama ve %33 kesintiyi sayarsak daha düşüğe gelmez mi
  • 11-12-2008, 12:58:45
    #34
    Bu tur sitelerin her an ban tehlikesi vardir, bence alternatif reklamlara yonel bosyere site banli olmasin bir gun satmak istersen felan iyi olmaz.
  • 11-12-2008, 13:08:49
    #35
    Üyeliği durduruldu
    biraz cimri davranıyor google
  • 11-12-2008, 13:19:25
    #36
    tıklamalar 448 kazanclar 5,34$ benim intihar etmem lazım