Yuh artık 3k Tık 24$
42
●3.245
- 11-12-2008, 00:17:10Üyeliği durdurulduaz değil hiç vermiyor..konturculerin reklamları çıkıyor tık başınada 0,1 geziyor..Forum gibi oldu video siteleride çöp artık(;sonyabi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-12-2008, 00:22:44vergisinide alıyorlar 45 falan kalıyor bence google kazancı daha iyiaca_ba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-12-2008, 12:43:40sayfa gosterimi ne kadar cok olursa o kadar kötü
bazı 350 gösterimli sitelerde 10 tık ile senın 24dolar ücretini alanlar var. - 11-12-2008, 12:55:18Üyeliği durdurulduArkadaşlar adtech diyorsunuz da tıkları saymama ve %33 kesintiyi sayarsak daha düşüğe gelmez mi
- 11-12-2008, 12:58:45Bu tur sitelerin her an ban tehlikesi vardir, bence alternatif reklamlara yonel bosyere site banli olmasin bir gun satmak istersen felan iyi olmaz.
3bin tık flash ve gif bannerlerde 60 YTL getirir...