• 10-12-2008, 12:01:45
    #10
    MuratCem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    video sitesi = çöp site
    30 küsür $ olsaydı kazanç normal diyecektim ama değil
    Bencede haklısın.. Video sitelrinin reklam gelirleri böyle kazandırıyor. Ona göre hitin yüksek oluyor ama. Hit yüksek tık başına gelen ücret az. Normal bence bu kazanç
  • 10-12-2008, 12:04:58
    #11
    Üyeliği durduruldu
    böyleyse bence adtech e geçin 3bin tık flash ve gif bannerlerde 60 YTL getirir...
  • 10-12-2008, 13:12:59
    #12
    Reklam filtresi uyguladıktan sonra bu google adsense'e bu arabirşeyler oldu. Ortalama bir tıklamaya 0,01 dolar verir oldu.
  • 10-12-2008, 13:15:30
    #13
    Şuan için çözümü yok.Herkez bundan şikayetçi.Alternatif olarak adtech felan koyabilirsin daha fazla alırsın.
  • 10-12-2008, 13:33:49
    #14
    turkce icerikli sitelere az veriyor ingilizce olsaydi.. ))
  • 10-12-2008, 13:58:07
    #15
    hit ve tık arasındaki orantıyı baz alıyor
  • 10-12-2008, 14:07:07
    #16
    Wolfenstein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    turkce icerikli sitelere az veriyor ingilizce olsaydi.. ))
    ingilizce sitelerde aynı durumda.birsürü yabancı blogta bu konu tartışılılıyor.
  • 10-12-2008, 14:08:59
    #17
    konuyu dikkatli okumadıgım icin 3 tık 24$ görmüşüm. 3000 tıka bu kadar para ayıptır ya adsense
  • 10-12-2008, 14:14:47
    #18
    ben kendime kötü diyordum 116 tıka 15 $ aldım.