Wolfenstein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
turkce icerikli sitelere az veriyor ingilizce olsaydi.. ))
ingilizce sitelerde aynı durumda.birsürü yabancı blogta bu konu tartışılılıyor.