Konu
Yuh artık 3k Tık 24$
10-12-2008, 14:07:07
#16
caGATay_48
Wolfenstein adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
turkce icerikli sitelere az veriyor ingilizce olsaydi..
))
ingilizce sitelerde aynı durumda.birsürü yabancı blogta bu konu tartışılılıyor.