• 10-12-2008, 14:44:19
    #19
    Üyeliği durduruldu
    ByMsKN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben kendime kötü diyordum 116 tıka 15 $ aldım.
    gayet güzel bi kazanç ++

    konuya gelicek olursak filtre kullan çünkü böyle video,dizi, vs. sitelerde hep kontur,arkadaşlık reklamı çıkar o yüzden düşük olabilir.
  • 10-12-2008, 14:51:42
    #20
    caGATay_48 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ingilizce sitelerde aynı durumda.birsürü yabancı blogta bu konu tartışılılıyor.
    yabancilarin tartistigi konu az dedikleri en az 0.04$.. bende okuyorum o yabanci siteleri bazilari da bi tika en az 1$ aliyor.. bende de az veriyordu bi tika 0.07$ 0.16$ verdi en azi bu.. turkiye ye gore cok iyi bence.. ama bende bi sorun yok su an da duzeldi 4 tika 0.92$ verdi dun..
  • 10-12-2008, 15:27:30
    #21
    Merhaba Arkadaşlar,
    Ben hem Googleda reklam verenim Hemde reklamlarını yayınladığım sitelerim var.
    Söyle diyebilirim Adwords de bundan 6 ay önce reklam maliyetim aylık 1200 Lira ile 1600 Lira arasında degişiyordu.Şimdi ise aynı reklamlarım ve aynı tıklama adedine 150
    Lira ile 300 Lira arası ödüyorum.
    Yani malum kriz var ve bu diğer rakip firmaları ve beni tabiiki etkiliyor.
    Dolayısı ile gelirlerin düşmesi gayet doğal.Bu durum belki uzun bir müddet bu maliyetlerde gidecek gibi gözüküyor.O yüzden sabretmekten başka bir şey gelmiyor.
    Selamlar
  • 10-12-2008, 15:36:30
    #22
    evet google azıttı
  • 10-12-2008, 15:38:39
    #23
    Coşmuş
  • 10-12-2008, 15:44:48
    #24
    paşam adsense kadar tık saymasa da adtech iyi gider...
  • 10-12-2008, 16:55:09
    #25
    aca_ba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    böyleyse bence adtech e geçin 3bin tık flash ve gif bannerlerde 60 YTL getirir...
    Adtech de bu kadar tık olsa ortalama 50-60$ verir, ama orda da her kezin bildiği gibi tık sayımları pek doğru olmuyor.

    RK7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Reklam filtresi uyguladıktan sonra bu google adsense'e bu arabirşeyler oldu. Ortalama bir tıklamaya 0,01 dolar verir oldu.
    En güncel reklam filitrelerini kullanıyorum, dikkat ediyorum yeni bir şeyler çıktğında eskisiyle değiştiriyorum ama ne care, zaten artık filitre yeterli olmuyor.

    caGATay_48 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuan için çözümü yok.Herkez bundan şikayetçi.Alternatif olarak adtech felan koyabilirsin daha fazla alırsın.
    Adtech tıkları doğru saysa haklısınız ama dediğim gibi tık saymaması rahatsız edici oluyor benim için.

    Wolfenstein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    turkce icerikli sitelere az veriyor ingilizce olsaydi.. ))
    Sorun içerik ile direk ilgili yalnız, şu anki kazanç oranı anormalinde altında.

    Aktifhosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hit ve tık arasındaki orantıyı baz alıyor
    Bu doğru değil, bu şekilde olsa kimse doğru düzgün kazanamaz, yanlış biliyorsunuz.

    caGATay_48 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ingilizce sitelerde aynı durumda.birsürü yabancı blogta bu konu tartışılılıyor.
    Bende çok rastladım yalnız türkiyede olay biraz daha vahim durumda malesef.

    scrol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konuyu dikkatli okumadıgım icin 3 tık 24$ görmüşüm. 3000 tıka bu kadar para ayıptır ya adsense
    Evet terbiyesizlik yapıyor, bi topuğu olsa ilk sıkacak olan benim

    ByMsKN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben kendime kötü diyordum 116 tıka 15 $ aldım.
    Öp başına koy

    aca_ba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    böyleyse bence adtech e geçin 3bin tık flash ve gif bannerlerde 60 YTL getirir...
    Evet 3k tık saysa 60$ bile getirir ama bahsettiğim gibi adtech tıkları cokda doğru saymıyor.

    caGATay_48 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuan için çözümü yok.Herkez bundan şikayetçi.Alternatif olarak adtech felan koyabilirsin daha fazla alırsın.
    Öneriniz için teşekkurler, sanırım başka seçeneğim de kalmadı.

    birdost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    paşam adsense kadar tık saymasa da adtech iyi gider...
    En mantıklı çözüm yolu adtech yinede sanırım, önerileriniz için teşekkurler.

    lordof adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba Arkadaşlar,
    Ben hem Googleda reklam verenim Hemde reklamlarını yayınladığım sitelerim var.
    Söyle diyebilirim Adwords de bundan 6 ay önce reklam maliyetim aylık 1200 Lira ile 1600 Lira arasında degişiyordu.Şimdi ise aynı reklamlarım ve aynı tıklama adedine 150
    Lira ile 300 Lira arası ödüyorum.
    Yani malum kriz var ve bu diğer rakip firmaları ve beni tabiiki etkiliyor.
    Dolayısı ile gelirlerin düşmesi gayet doğal.Bu durum belki uzun bir müddet bu maliyetlerde gidecek gibi gözüküyor.O yüzden sabretmekten başka bir şey gelmiyor.
    Selamlar
    Bahsettiğiniz gibi sanırım bu düşüşlerin en büyük sebebi mali kırızler daha iyi alternetifler ile biraz sabretmemiz gerekiyor sanırım.
  • 10-12-2008, 18:34:21
    #26
    Üyeliği durduruldu
    Gördüğüm kadarıyla %1'in üzerinde tıklama oranı var. Fena bir oran değil.
    Birkaç tecrübemi aktarayım.
    Bağlantı birimleri az kazandırıyor, nedeni ise bir bağlantı biriminde 10 adet reklamın görüntülenmesi. Kanallar oluşturarak bağlantı birimlerinin gelirine bakın. Düşük ise kullanmayın.
    Sayfadaki reklam sayısını azaltın. Reklamverenler ihaleye giriyor. Çok reklam yayımlanan sitede reklam yayımlatmanın bedeli az olacaktır.
    Filtre kullanmanız birşey değiştirmeyecektir.
    Yaptığınız değişikliklerin sonucu almak için acele etmeyin. Diyelim reklamları azalttınız, bunu bir hafta deneyin.
    Günlük gösteriminiz gayet iyi, tıklamaya para veren reklamlar yerine gösterim başına para veren firmaları araştırın.
  • 11-12-2008, 00:05:14
    #27
    Üyeliği durduruldu
    söylendiği üzere gösterim ve tık arasında çok fazla fark olduğu için az veriyor..

    ama yine de adsense yerine farklı alternatif bak.