aca_ba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
böyleyse bence adtech e geçin 3bin tık flash ve gif bannerlerde 60 YTL getirir...
Adtech de bu kadar tık olsa ortalama 50-60$ verir, ama orda da her kezin bildiği gibi tık sayımları pek doğru olmuyor.

RK7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Reklam filtresi uyguladıktan sonra bu google adsense'e bu arabirşeyler oldu. Ortalama bir tıklamaya 0,01 dolar verir oldu.
En güncel reklam filitrelerini kullanıyorum, dikkat ediyorum yeni bir şeyler çıktğında eskisiyle değiştiriyorum ama ne care, zaten artık filitre yeterli olmuyor.

caGATay_48 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şuan için çözümü yok.Herkez bundan şikayetçi.Alternatif olarak adtech felan koyabilirsin daha fazla alırsın.
Adtech tıkları doğru saysa haklısınız ama dediğim gibi tık saymaması rahatsız edici oluyor benim için.

Wolfenstein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
turkce icerikli sitelere az veriyor ingilizce olsaydi.. ))
Sorun içerik ile direk ilgili yalnız, şu anki kazanç oranı anormalinde altında.

Aktifhosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hit ve tık arasındaki orantıyı baz alıyor
Bu doğru değil, bu şekilde olsa kimse doğru düzgün kazanamaz, yanlış biliyorsunuz.

caGATay_48 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ingilizce sitelerde aynı durumda.birsürü yabancı blogta bu konu tartışılılıyor.
Bende çok rastladım yalnız türkiyede olay biraz daha vahim durumda malesef.

scrol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
konuyu dikkatli okumadıgım icin 3 tık 24$ görmüşüm. 3000 tıka bu kadar para ayıptır ya adsense
Evet terbiyesizlik yapıyor, bi topuğu olsa ilk sıkacak olan benim

ByMsKN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben kendime kötü diyordum 116 tıka 15 $ aldım.
Öp başına koy

aca_ba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
böyleyse bence adtech e geçin 3bin tık flash ve gif bannerlerde 60 YTL getirir...
Evet 3k tık saysa 60$ bile getirir ama bahsettiğim gibi adtech tıkları cokda doğru saymıyor.

caGATay_48 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şuan için çözümü yok.Herkez bundan şikayetçi.Alternatif olarak adtech felan koyabilirsin daha fazla alırsın.
Öneriniz için teşekkurler, sanırım başka seçeneğim de kalmadı.

birdost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
paşam adsense kadar tık saymasa da adtech iyi gider...
En mantıklı çözüm yolu adtech yinede sanırım, önerileriniz için teşekkurler.

lordof adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba Arkadaşlar,
Ben hem Googleda reklam verenim Hemde reklamlarını yayınladığım sitelerim var.
Söyle diyebilirim Adwords de bundan 6 ay önce reklam maliyetim aylık 1200 Lira ile 1600 Lira arasında degişiyordu.Şimdi ise aynı reklamlarım ve aynı tıklama adedine 150
Lira ile 300 Lira arası ödüyorum.
Yani malum kriz var ve bu diğer rakip firmaları ve beni tabiiki etkiliyor.
Dolayısı ile gelirlerin düşmesi gayet doğal.Bu durum belki uzun bir müddet bu maliyetlerde gidecek gibi gözüküyor.O yüzden sabretmekten başka bir şey gelmiyor.
Selamlar
Bahsettiğiniz gibi sanırım bu düşüşlerin en büyük sebebi mali kırızler daha iyi alternetifler ile biraz sabretmemiz gerekiyor sanırım.