aca_ba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
böyleyse bence adtech e geçin 3bin tık flash ve gif bannerlerde 60 YTL getirir...
vergisinide alıyorlar 45 falan kalıyor bence google kazancı daha iyi