• 30-11-2008, 16:25:21
    #28
    ayna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar. 4 günden beri bu sorunla karşı karşıyayım ve boğulmak üzereyim. Şu an tık 300 ve kazanç 0.15 dolar :S Şaka gibi. Dün tık 700 kazanç 3 dolar. Ondan önceki 2 gün de böyleydi. Adsense'ye mail attım tıklar mı sayılmıyor kazanç hesaplanırken diye. Çıldırmak üzereyim. :S
    Google ile adtech i bir arada kullanmanı tavsiye ederim. Google reklamlarının küçük boyutlu bağlantı bannerlarını kullanırsan daha sağlık para alırsın ( tık başı max 0.02 $ dahada yükselmez.) Adtech fazla tıklanmıyor ama en azından sitenin hakkını veriyor.
  • 30-11-2008, 16:33:17
    #29
    hakkeden çok kötü bu arada eğer adtech e veya başka yere geçersen adsense hesabını bana gönderirmisin benimde adsense hesap başvurularım onaylanmıyor...
  • 30-11-2008, 17:26:13
    #30
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ben dün rekor kırdım
    28 tık 1,18 $
  • 01-12-2008, 17:52:15
    #31
    Hocam bence internet alemine rekor olarak geçmişssindir.Guinness rekorlar kitabına başvur derim ben. Şaka bir yana gerçekten üzüldüm

    ayna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar. 4 günden beri bu sorunla karşı karşıyayım ve boğulmak üzereyim. Şu an tık 300 ve kazanç 0.15 dolar :S Şaka gibi. Dün tık 700 kazanç 3 dolar. Ondan önceki 2 gün de böyleydi. Adsense'ye mail attım tıklar mı sayılmıyor kazanç hesaplanırken diye. Çıldırmak üzereyim. :S
  • 01-12-2008, 17:52:44
    #32
    bugün bi kanala baktım 24 tıka 0 kazanç.varmı böyle bişey bedavaya reklam yapıyoruz
  • 01-12-2008, 18:18:47
    #33
    gerçekten ilginç adtech e geç bari banko 0,2 geliyor en azından
  • 01-12-2008, 18:23:42
    #34
    300 tık mı vay be bende bu kadar tık olsa şimdiye 100$ ı rahat aşmıştım
  • 01-12-2008, 18:44:15
    #35
    Üyeliği durduruldu
    janizary adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bugün bi kanala baktım 24 tıka 0 kazanç.varmı böyle bişey bedavaya reklam yapıyoruz
    5-6 gündür benim tık olup da 0$ olanlar 100'ü geçti. Hatta şunu demeliyim, 1 aydır ne zaman dikkat etsem sürekli aynı reklamlar ama bu sadece benim siteye özgün değil, nereye girsem hep aynı google reklamları.
    Şu an = 250 tık - 2.25 $
  • 01-12-2008, 23:07:53
    #36
    Reklamverenlerin 0,03 tabanıyla reklam vermesine müsade ederse olacağı budur. 0,01 düşer genelde tık başına. Bari reklam oranını en azından 0,10 yapsında 0,04 ünü bize versin o zaman belki bir nebzede olsa bir işimize yarar. Bu şekilde olmaz rezillik bu. En büyük firmalar bile 0,03 ten reklam veriyor artık rekabet filan diye bişey yok. Veriyor 0,03 ten reklamı diyor nasıl olsa çıkacak reklamlarım çoğu sitede.
    Aslında birlik oluşturulmalı.Sonuçta binlerce webmasteriz ve iş yapıyoruz bizim hakkımızı gözetmek zorunda google. Yurddışında yaşayıpta yabancı bir site yapan eleman adsens tıkları ile hayatını geçindirebiliyor. Bizde reklamverenler rekabet etmiyor ise o zaman Türkiye de alt sınırı yukarı çeksinler. 0,01 aldığımızı duysa googlenin sahibi nasıl tavsiyelerde bulunurdu yoksa duruma el atarmıydı merak ediyorum.