ayna adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tık 300, kazanç 0.20
42
●3.087
- 30-11-2008, 16:25:21Google ile adtech i bir arada kullanmanı tavsiye ederim. Google reklamlarının küçük boyutlu bağlantı bannerlarını kullanırsan daha sağlık para alırsın ( tık başı max 0.02 $ dahada yükselmez.) Adtech fazla tıklanmıyor ama en azından sitenin hakkını veriyor.
- 01-12-2008, 17:52:15Hocam bence internet alemine rekor olarak geçmişssindir.Guinness rekorlar kitabına başvur derim ben.
Şaka bir yana gerçekten üzüldüm
ayna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 01-12-2008, 18:44:15Üyeliği durduruldu5-6 gündür benim tık olup da 0$ olanlar 100'ü geçti. Hatta şunu demeliyim, 1 aydır ne zaman dikkat etsem sürekli aynı reklamlar ama bu sadece benim siteye özgün değil, nereye girsem hep aynı google reklamları.janizary adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şu an = 250 tık - 2.25 $ - 01-12-2008, 23:07:53Reklamverenlerin 0,03 tabanıyla reklam vermesine müsade ederse olacağı budur. 0,01 düşer genelde tık başına. Bari reklam oranını en azından 0,10 yapsında 0,04 ünü bize versin o zaman belki bir nebzede olsa bir işimize yarar. Bu şekilde olmaz rezillik bu. En büyük firmalar bile 0,03 ten reklam veriyor artık rekabet filan diye bişey yok. Veriyor 0,03 ten reklamı diyor nasıl olsa çıkacak reklamlarım çoğu sitede.
Aslında birlik oluşturulmalı.Sonuçta binlerce webmasteriz ve iş yapıyoruz bizim hakkımızı gözetmek zorunda google. Yurddışında yaşayıpta yabancı bir site yapan eleman adsens tıkları ile hayatını geçindirebiliyor. Bizde reklamverenler rekabet etmiyor ise o zaman Türkiye de alt sınırı yukarı çeksinler. 0,01 aldığımızı duysa googlenin sahibi nasıl tavsiyelerde bulunurdu yoksa duruma el atarmıydı merak ediyorum.

banko 0,2 geliyor en azından