Reklamverenlerin 0,03 tabanıyla reklam vermesine müsade ederse olacağı budur. 0,01 düşer genelde tık başına. Bari reklam oranını en azından 0,10 yapsında 0,04 ünü bize versin o zaman belki bir nebzede olsa bir işimize yarar. Bu şekilde olmaz rezillik bu. En büyük firmalar bile 0,03 ten reklam veriyor artık rekabet filan diye bişey yok. Veriyor 0,03 ten reklamı diyor nasıl olsa çıkacak reklamlarım çoğu sitede.
Aslında birlik oluşturulmalı.Sonuçta binlerce webmasteriz ve iş yapıyoruz bizim hakkımızı gözetmek zorunda google. Yurddışında yaşayıpta yabancı bir site yapan eleman adsens tıkları ile hayatını geçindirebiliyor. Bizde reklamverenler rekabet etmiyor ise o zaman Türkiye de alt sınırı yukarı çeksinler. 0,01 aldığımızı duysa googlenin sahibi nasıl tavsiyelerde bulunurdu yoksa duruma el atarmıydı merak ediyorum.