Konu
Tık 300, kazanç 0.20
30-11-2008, 16:33:17
#29
harslan
hakkeden çok kötü bu arada eğer adtech e veya başka yere geçersen adsense hesabını bana gönderirmisin benimde adsense hesap başvurularım onaylanmıyor...