Merhaba arkadaşlar. 4 günden beri bu sorunla karşı karşıyayım ve boğulmak üzereyim. Şu an tık 300 ve kazanç 0.15 dolar :S Şaka gibi. Dün tık 700 kazanç 3 dolar. Ondan önceki 2 gün de böyleydi. Adsense'ye mail attım tıklar mı sayılmıyor kazanç hesaplanırken diye. Çıldırmak üzereyim. :S
Google ile adtech i bir arada kullanmanı tavsiye ederim. Google reklamlarının küçük boyutlu bağlantı bannerlarını kullanırsan daha sağlık para alırsın ( tık başı max 0.02 $ dahada yükselmez.) Adtech fazla tıklanmıyor ama en azından sitenin hakkını veriyor.