Google ' ın en büyük para kazandıran bir yeri olan adsense neden kastı olarak sizi bekletsin ki? Adamlar sonucta buradan deli para kazanacak,niye bekletsin 3 kurus tıka para verecegi için mi?
o tıklar olmasa zaten google a reklam veren olmayacagından kasti bişi oldugunu dusunmemeni tavsiye ederim.
Adsense dalga geçiyor galiba :(
21
●1.976
- 17-11-2008, 11:25:56kusura bakma ama muhattap nerden buldun ? hayır bukadar kolaysa bizde yapalım bende 7-8 aydır bekliyorum daha nekadar bekliyicegimi şaşırdım onun için soruyoırum .Erenner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Not : kadeşimin üstüne denedim başka bir hesap adres yanlış deyip duruyor bunlar benim ev adresimi benden iyimi biliyor
- 17-11-2008, 16:39:53eXCa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İletişim bilgileri hatalı diyorsa bu illaki adres hatalı demek değildir.. Bir çok insanın yaptığı en yaygın hata ; Telefon numarası..
Uluslararası çalışan bir firmaya talep bildirmek için verilen telefon numaralarının başına +9 eklenir. Bir çok firma bunu göz ardı edebilir ancak bazı firmalar bunu da ister. bizim yapmamız gereken hangi kurumun ne istediği değil evrensel olandır.. Yani her nereye olursa olsun telefon numaramızı verirken önüne +9 ekleyelim... Sonra sağa sola ******** demeyelim değilmi? - 17-11-2008, 16:58:30+90 555 55 55 şeklinde mi yani ?ice2berg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-11-2008, 16:59:54arkadaşlar bece türk spnsorlara yünelmemiz lazım adsense gerçekten çok az veriyor birkaç aydır eskiden 50 tıktan 3 dolar alırdım şimdi 70 cent 1 dolar veriyor şimdilik adtech bana göre adsensten daha iyi hem 100 usd olmasını beklemen lazım adsenste adtechin kötü yanı halla beta olması ve bazı sorunlar yaşaması bu arada adsense kötü demiyorum ama adsense biraz daha profesionel webmasterlar için oldugunu düşünüyorum seo meo kayword falan etkiliyor adsens gelirlerini banlanmada yüksek geçen ay 380 usd kazandım diye adsensten mail geldi hesabınız incelemeye alındı diye son olarak demek istediğim türkün türkten başka dostu yok.
- 17-11-2008, 17:19:36hocam adtechten daha iyi ödeme yapan bir türk sponsor var ise lütfen söyle adamlar zaten beta aşamasında elbete bu sorunları halledecekler sanırım yakında reklam verenlerde adtechi seçeceklerdir.mbd5200 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-11-2008, 20:14:33Senol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
+905555555555 şeklinde ben boşluk bırakmadan yapıyorum. ve kabul ediliyor