Google ' ın en büyük para kazandıran bir yeri olan adsense neden kastı olarak sizi bekletsin ki? Adamlar sonucta buradan deli para kazanacak,niye bekletsin 3 kurus tıka para verecegi için mi?
o tıklar olmasa zaten google a reklam veren olmayacagından kasti bişi oldugunu dusunmemeni tavsiye ederim.