arkadaşlar bece türk spnsorlara yünelmemiz lazım adsense gerçekten çok az veriyor birkaç aydır eskiden 50 tıktan 3 dolar alırdım şimdi 70 cent 1 dolar veriyor şimdilik adtech bana göre adsensten daha iyi hem 100 usd olmasını beklemen lazım adsenste adtechin kötü yanı halla beta olması ve bazı sorunlar yaşaması bu arada adsense kötü demiyorum ama adsense biraz daha profesionel webmasterlar için oldugunu düşünüyorum seo meo kayword falan etkiliyor adsens gelirlerini banlanmada yüksek geçen ay 380 usd kazandım diye adsensten mail geldi hesabınız incelemeye alındı diye son olarak demek istediğim türkün türkten başka dostu yok.