Kim o kurumsal çalışan? adsense-tr mi? Yok daha neler. Benim hesabım 7 ay bekledi onaylanma için. Bu arada null script kullanan ve arkadaşlık sitesi açanların adsense hesabı haftada onaylandı durdu. En son görüştüm mahkemeye vericem sizi beni mağdur ediyorsunuz dedim. Biraz sıkıya gelince onayladılar.
kusura bakma ama muhattap nerden buldun ? hayır bukadar kolaysa bizde yapalım bende 7-8 aydır bekliyorum daha nekadar bekliyicegimi şaşırdım onun için soruyoırum .
Not : kadeşimin üstüne denedim başka bir hesap adres yanlış deyip duruyor bunlar benim ev adresimi benden iyimi biliyor