• 12-10-2008, 09:08:24
    #28
    O Tıklamaya o para gerçekten az benden bir örnek az olsun öz olsun misali 2 gün önceki

  • 12-10-2008, 16:23:53
    #29
    Üyeliği durduruldu
    misoskian adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O Tıklamaya o para gerçekten az benden bir örnek az olsun öz olsun misali 2 gün önceki
    Gösterim arttıkça kazanç düşer , 140gösterime 1,64$ alıpta başkalarına kötü deme şansına gelmiş bir tıktır bu devamlı böyle gitse ohoo zaten gerisi ....
  • 13-10-2008, 08:08:10
    #30
    AmazonGenTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tık başı 1$ alanların siteleri hem kendi tasarımlarıdır, hemde özgün içerikli ve piyasada bulunmayan sitelerdir. Sizin siteniz büyük bir olasılıkla forum veya blogdur ve hazır bir scripttir. Bu nedenle sizin bu kadar para almanız bence mucuze
    İlerleyen süreç içersinde kazancınız dahada düşebilir. Fakat rakamlar gösteriyor ki reklamları çok güzel yerleştirmişsiniz tebrik ederim.
    Umarım daha iyi kazanç elde edersin.
    İnsanları yanlış yönlendirmeyin. Yani sen şimdi bunca kaliteli forum ve blog sitelerine laf atıyorsun. Yok neymiş blog ve forum olduğu için az kazanıyorlarmış
  • 13-10-2008, 08:38:35
    #31
    Üyeliği durduruldu
    blog ve forumlar bence içeriğe göre daha çok kazanma şansına sahip,

    çünkü adamın birisi bi otel hakkında topic açar ve googlede tepededir, o topiğin değerini bi düşünün.

    google okadar akıllı değil
  • 12-02-2009, 21:08:35
    #32
    şimdi aklıma geldi bu konumdaki gibi olsa şimdi 0.01 bile alamıyorum acemiyken 0.04 ü begenmiyordum şimdi 0.01 bile alamıyorum ah be google ah. :S
  • 13-02-2009, 00:04:02
    #33
    Üyeliği durduruldu
    site adresini alabilir miyim sayfa to çok düşük reklam yerleşimine bakıcam
  • 13-02-2009, 00:15:19
    #34
    benim eski adsense hesabımda toplam 100tık var ve 17$para var