• 26-10-2006, 13:44:11
    Üyeliği durduruldu
    İlla aratacaklar. 15'e kadar gelse bari..
  • 26-10-2006, 15:19:55
    15:11 hala gelmedi
    sanırsam bu iş yarına kaldı
    yarında gelmezse bilmiyom artık
  • 26-10-2006, 15:26:33
    HolyBoY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    15:11 hala gelmedi
    sanırsam bu iş yarına kaldı
    yarında gelmezse bilmiyom artık
    evet yarını bekliyelim bakalım
  • 26-10-2006, 15:53:01
    Üyeliği durduruldu
    Alırsınız en kısa zamanda.
  • 26-10-2006, 16:50:51
    Üyeliği durduruldu
    yarına kaldı bekleyiş.
    kredi kartımında ödeme günü yarın şşansa bakın
  • 26-10-2006, 16:51:13
    16:42 gelmedi
    aradım tekrar şubedeki arkadaşımı bekleyenlerdede yok
    biri dedi garantiden birisi almışmış yalan doğru bilmiyom
    off off neyse yarına bekliycez artık
  • 26-10-2006, 16:55:16
    Üyeliği durduruldu
    iyinet'te Developer Garanti (İstanbul) Bankası'ndan ödeme aldığını söylemiş forumda. Ben de Garanti ile çalışıyorum bende tık yok, HolyBoy da Garanti'yle çalışıyor onda da gelen giden yok. Bizim forumdan hala para alan yok mu ?
  • 26-10-2006, 17:09:15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    garanti benim de tık yok.
  • 26-10-2006, 17:11:27
    Üyeliği durduruldu
    Şimdi sordum İşbankası maalesef yok.

    Ewet arkadaşlar bugün tükkanı kapattık kepenkler aşağıya

    Yarına İnşallah