iyinet'te Developer Garanti (İstanbul) Bankası'ndan ödeme aldığını söylemiş forumda. Ben de Garanti ile çalışıyorum bende tık yok, HolyBoy da Garanti'yle çalışıyor onda da gelen giden yok. Bizim forumdan hala para alan yok mu ?