• 26-10-2006, 18:39:41
    ben 4 ünüde kullanıyorum

    adsense de sadece denizbank kullanıyorum tavsiye ederim ben bazen kızıyorum milletin parası geldikten sonra geliyo diye ama oda benim sabırsızlığım
  • 26-10-2006, 18:40:48
    Üyeliği durduruldu
    Oooo be şimdi sordu açığa gelmiş hesaba geçecekler
  • 26-10-2006, 19:01:57
    ödeme geldi beyler yarına bırakmadı
  • 26-10-2006, 19:03:53
    Misafir
    Bursa/Akbank ödeme geldi.
  • 26-10-2006, 19:45:02
    ya sizler bana niye inanmadınıs Allah alla ben sabah yazdım ya sise niye RAP vermedinis alacaniz olsun
  • 26-10-2006, 19:47:28
    Üyeliği durduruldu
    Benimde geldi en sonunda hayırlı olsun herkese
  • 26-10-2006, 19:49:48
    Üyeliği durduruldu
    MrManson adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yapı kredi kullanıpta alan varmı ?
    Üzülerek söylüyorum yok sanırım
  • 26-10-2006, 19:54:10
    Yapıkredi yaktı bizi inş. gelecek aya aksamaz.
  • 26-10-2006, 20:02:27
    )))))))))))