• 26-10-2006, 07:04:38
    Bide bana Rep Mi neyse ondan verin yaw

    Paralar yatmış Hayırlı olsun....
  • 26-10-2006, 08:58:46
    kaskirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bide bana Rep Mi neyse ondan verin yaw
    Paralar yatmış Hayırlı olsun....
    şaka yapıyorsun
  • 26-10-2006, 09:08:50
    Üyeliği durduruldu
    SoS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şaka yapıyorsun
    Evet Şaka yapıyor arkadaş heycan yapmayın
  • 26-10-2006, 09:14:03
    son 30 - 60 dakika
    para geldi diyene + rep
  • 26-10-2006, 09:54:30
    Üyeliği durduruldu
    Şimdi sordum hesapda para yok 23'ünde ödeme işlemdi diyor ama paradan eser yok.
  • 26-10-2006, 09:58:23
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sabredin eft olduğundan öğlene kadar ancak yatar.
  • 26-10-2006, 10:00:04
    Üyeliği durduruldu
    Bence google bizde bayram olduğunu bilidiği için para yatırma işlerini bu güne sarkıttı
  • 26-10-2006, 10:02:46
    ya bu ykb açılmıyo bende, DDOS mu çakıyonuz
  • 26-10-2006, 10:04:37
    Üyeliği durduruldu
    elektro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya bu ykb açılmıyo bende, DDOS mu çakıyonuz
    https://www.r10.net/webmaster-genel-k...dikkatine.html