• 24-10-2006, 12:11:29
    #82
    Üyeliği durduruldu
    Günaydın beyler. Ya şu ödeme işine kafam takıldı, aslında Türk bankalarının EFT sistemlerinin çalışıyor olması gerek bayram süresince de, yoksa 3 gün bankacılık işlemleri felç olur. Bence ödemeler bugün bile başlayabilir. Ama yine de EFT şu anda online mı değil mi aslında bi' denemek lazım..
  • 24-10-2006, 12:13:37
    #83
    leet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Günaydın beyler. Ya şu ödeme işine kafam takıldı, aslında Türk bankalarının EFT sistemlerinin çalışıyor olması gerek bayram süresince de, yoksa 3 gün bankacılık işlemleri felç olur. Bence ödemeler bugün bile başlayabilir. Ama yine de EFT şu anda online mı değil mi aslında bi' denemek lazım..
    eft sistemi çalışıyomu diye bi deneyelim kanki
    bana bi eft yap bakim 500 $
  • 24-10-2006, 12:14:23
    #84
    Üyeliği durduruldu
    tatil suresince eftler calismaz leet, aynı hafta sonu yada hafta ici saat 3-4 ten sonraki gibi işler sistem... ama çıkan eftler googledan geri alınmaz bu saatten sonra persembe sabahi paralar cebinizde bisey olmaz artık bu saatten sonra banlasa da para gelir. benim banlı hesabım ile son donem parasını gondermisti google 15ini gectigim icin
  • 24-10-2006, 12:16:15
    #85
    Üyeliği durduruldu
    Zupermen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla haram para değil mi ya Iframe yapmıştım car hire.
    olm sen yapma bari harama helala bulastirma bu isleri helal o para afiyetle ye kardesim dusunme gerisini
  • 24-10-2006, 12:16:18
    #86
    Üyeliği durduruldu
    deli_dana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eft sistemi çalışıyomu diye bi deneyelim kanki
    bana bi eft yap bakim 500 $
    Sen Alanya'ya gel ben sana birşey vericem

    @deepkarizma, Hmm o zaman Perşembe'ye kadar bekliyeceğiz.
  • 24-10-2006, 12:17:15
    #87
    leet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen Alanya'ya gel ben sana birşey vericem
    @deepkarizma, Hmm o zaman Perşembe'ye kadar bekliyeceğiz.
    Banka hesabıma baktım yok para yatmamış perşembeyi beklicez
  • 24-10-2006, 12:25:19
    #88
    zupermen inş. dedigin sekilde olur ve banlanan param gelir.
    19unda atıldım. 1300$ cik

    anlamadıgım mevzu hesap 9aylıktı ve tik ortalaması 100-120 gecmiyordu hiç , gecersiz tiklamadan kovuldum.Gelsinde bende buraya yazayım güleyim biraz
  • 24-10-2006, 15:42:24
    #89
    arkadaşlar bana biri rep vermiş konuda neden
  • 24-10-2006, 17:13:23
    #90
    bendede işleme alınmış. iyi oldu bu.
    heralde ilk iş gününde banka hesabımızda görünür