Günaydın beyler. Ya şu ödeme işine kafam takıldı, aslında Türk bankalarının EFT sistemlerinin çalışıyor olması gerek bayram süresince de, yoksa 3 gün bankacılık işlemleri felç olur. Bence ödemeler bugün bile başlayabilir. Ama yine de EFT şu anda online mı değil mi aslında bi' denemek lazım..