• 24-10-2006, 01:15:52
    #64
    redbaron adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ooo parayla sen nakliyat şirketi kurarsın 1 tır da neymiş
    zaten var :P
    ortak olacam

    KENDİ PARAMLA
  • 24-10-2006, 01:17:49
    #65
    Üyeliği durduruldu
    deli_dana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim ödeme hâla geçmemiş, acama son anda banlanırmıyım?

    3-5 ay voleyi vuram, bi TIR alacam
    Dalga geçme lan
  • 24-10-2006, 01:19:01
    #66
    Üyeliği durduruldu
    ALpeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    soruma cevap alamadım.
    yoksa 5 haneli mi
    Fazla merak iyi değil Alper
  • 24-10-2006, 01:20:25
    #67
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    leet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fazla merak iyi değil Alper
    yine fakir durumuna düştük.
    çöküntü modu : on


    ulen bir para kazanamadık şu adsense den.
    olsun google biz seni yine seviyoruz
    yağ modu : on
  • 24-10-2006, 01:21:41
    #68
    7 haneliymiş öyle duydum
  • 24-10-2006, 01:23:09
    #69
    deli_dana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    7 haneliymiş öyle duydum
    yok artık hande ataizi
  • 24-10-2006, 01:24:38
    #70
    ALpeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok artık hande ataizi
    yoksa bu çocuk niye panik olsun, tavuklar gibi çırpınsın
  • 24-10-2006, 01:25:34
    #71
    deli_dana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yoksa bu çocuk niye panik olsun, tavuklar gibi çırpınsın
    zaten bana karıştırma , boşver oraları felan diyor.

    bknz: loto çıkan adamın akrabalarının başına toplanması ve yeni akrabaların çıkma modeli
  • 24-10-2006, 09:40:05
    #72
    Neyse Heyecan yapmayın
    yarın sabah 09:30 da başlar hesaba düşmeye paralar
    Yani şuan itibari ile 48 saat sonra