Ödeme işleme geçtikten sonra mı bu? Ödeme işleme geçtikten sonra para bankaya yatmak zorundaymış, banlasa da olur, pinli hesap alırım
edit: Dana açsana MSNi kanka.
bir an açıp kapatıyorum o ara yakala beni
rahat bırakmıyolar, gizli ajan gibi oldum, kendi msn mde gezemiyorum
ödeme işlemde demek, hesabınızdaki kazancın gugıl tarafından incelenmesi demektir. sahte tık,hile hurda vesaire fln varmı diye araştırır. eğer bulursa da banlar.
ondan ödeme alacağınızın garantisi demek değildir ödeme işlemde yazması.
ödeme işlemde kısmı ödeme ye dönerse ödemeniz yapılmıştır demektir