Ödeme işleme geçtikten sonra mı bu? Ödeme işleme geçtikten sonra para bankaya yatmak zorundaymış, banlasa da olur, pinli hesap alırım

edit: Dana açsana MSNi kanka.
bir an açıp kapatıyorum o ara yakala beni
rahat bırakmıyolar, gizli ajan gibi oldum, kendi msn mde gezemiyorum