leet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ödeme işleme geçtikten sonra mı bu? Ödeme işleme geçtikten sonra para bankaya yatmak zorundaymış, banlasa da olur, pinli hesap alırım
edit: Dana açsana MSNi kanka.
bir an açıp kapatıyorum o ara yakala beni
rahat bırakmıyolar, gizli ajan gibi oldum, kendi msn mde gezemiyorum