deli_dana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bir an açıp kapatıyorum o ara yakala beni
rahat bırakmıyolar, gizli ajan gibi oldum, kendi msn mde gezemiyorum
Olum bırak ya PM attım oradaki msni ekle online olacam orda mesaj yaz.