• 10-08-2008, 22:29:27
    #10
    sky oyun güzel olmuş çok beğendim yazıkki kazandırmıyor bişi...
  • 10-08-2008, 22:34:55
    #11
    Adsense'de nedense bu günler tüm zamanların en kötü tık başı gelirini alıyorum.
  • 10-08-2008, 22:35:34
    #12
    bence yanlış düşünüyorsunuz. 2,5 yıldır adsense kullanıyorum sorunsuz kullanıcıyım.. Çok ufak dalgalanmalar harici gelirim hiç azalmadı hep arttı.. çöplük siteler yapınca tabiki kazandırmaz.. kaliteli sitede kaliteli reklam çıkar bunu ne kadar zaman oldu hala anlayamayan var..
  • 10-08-2008, 22:38:32
    #13
    madem kazandırmıyor kullanma zorlamı sitene reklamı koyduruyorlar anlayamyorum sizi :S
  • 10-08-2008, 22:57:19
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Türk sitelerinde Adsense sakıncalı
    İngilizce içerikli siteden 20 tıka 5$ civarı alıyorum.
  • 10-08-2008, 23:22:23
    #15
    webdem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence yanlış düşünüyorsunuz. 2,5 yıldır adsense kullanıyorum sorunsuz kullanıcıyım.. Çok ufak dalgalanmalar harici gelirim hiç azalmadı hep arttı.. çöplük siteler yapınca tabiki kazandırmaz.. kaliteli sitede kaliteli reklam çıkar bunu ne kadar zaman oldu hala anlayamayan var..

    anlamayan degil, anlamak istemeyen kullanıcı , webmaster cok var, bir şeylere emek sarfetmek, uğraşmak vermek o kadar zorumuza gidiyorki herseyin kolayını hileyle kolay yoldan para kazanmayı umut ediyoruz sonrada adsense kazandırmıyoruz diyoruz yanlış, aslında adsense halen o kadar güzel kazandırıyorki ama işi bilene
  • 10-08-2008, 23:35:27
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sözde kısa yoldan para kazanma formulü;
    beleş oyun scripti,oyun çeken bot,sağda solda link değişimi sitemap biraz seo = para
    ama böyle olmuyor.
    Sabır ve uğraşla geliyor para. Adsenseye takılmayın az veriyor diye.
    Bugün 10 dolar aldım,daha yarın öglene kadar da artacak inş.
    Bırakın artık hazır şeyleri. Biraz uğraşalım çıtayı yükseltelim. Herkes hazırın peşinde.
  • 11-08-2008, 00:08:41
    #17
    arkadaşım ben sonuçta emeğimin karşılığını alamıyorsam isterse dünyanın en iyi reklam veren bi kurumu olsun ben yinede bırakırım.hem bidefa onlar beleş script değil biri php ile birinide asp.net ile kendi yaptığım siteler.4 aydır skyoyun var ama günlük hiç 1 dolar görmedim. şimdi ben çok şeymi istemiş oluyorum ki sitemi her gün güncelliyorum.
  • 11-08-2008, 00:17:30
    #18
    shaltr.com adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sözde kısa yoldan para kazanma formulü;
    beleş oyun scripti,oyun çeken bot,sağda solda link değişimi sitemap biraz seo = para
    ama böyle olmuyor.
    Sabır ve uğraşla geliyor para. Adsenseye takılmayın az veriyor diye.
    Bugün 10 dolar aldım,daha yarın öglene kadar da artacak inş.
    Bırakın artık hazır şeyleri. Biraz uğraşalım çıtayı yükseltelim. Herkes hazırın peşinde.
    Beleş oyun scripti, 3-5 değişim ile günde 30-40 dolar da aldım dostum, ama bu adsense'in kazandırdığı anlamına gelmez ki. 1500 tık ile 30 dolar kazanmışsın ha ay bazında düşünürsen tamam eline 1000 ytl üzerinde para geçmiş oluyor ama tık başı 0.02 kazanmış oluyorsun. Lütfen, günde 3-5 dolar kazanan arkadaşlar, adsense'i savunmayın. O kazandığınız para size yetiyor olabilir, ama burada kazandırmıyor diyen arkadaşların arasında bu paranın 2-3 mislisini kazananlar var günde.

    Ben adsense'i kötülemiyorum, mevcut olan en iyi sponsor olduğunu biliyorum. Fakat yine de emeğimizin karşılığını vermediği aşikar.