bence yanlış düşünüyorsunuz. 2,5 yıldır adsense kullanıyorum sorunsuz kullanıcıyım.. Çok ufak dalgalanmalar harici gelirim hiç azalmadı hep arttı.. çöplük siteler yapınca tabiki kazandırmaz.. kaliteli sitede kaliteli reklam çıkar bunu ne kadar zaman oldu hala anlayamayan var..