arkadaşım ben sonuçta emeğimin karşılığını alamıyorsam isterse dünyanın en iyi reklam veren bi kurumu olsun ben yinede bırakırım.hem bidefa onlar beleş script değil biri php ile birinide asp.net ile kendi yaptığım siteler.4 aydır skyoyun var ama günlük hiç 1 dolar görmedim. şimdi ben çok şeymi istemiş oluyorum ki sitemi her gün güncelliyorum.