Kimsenin emeğini küçümsemedim yanlış anlaşılmasın, bizim bildiklerimizin 30 katı bilmediklerimiz var, bu oyun işlerinin kaymağı yendi bana göre, ben diyorum ki biraz özel olsun,biraz sabırlı olalım biraz kaliteli ve hep daha kalitelisini yapmaya çalışalım çıtamızı yükseltelim.
Adsenseyi savunmuyorum,ancak kötülemiyorumda,kötülenme şekline görede rahatsızlık duyabilirim.Şuan olduğu gibi.
AdSense hiç bişe kazandırmıyor..?
38
●3.032
- 11-08-2008, 00:27:56Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
- 11-08-2008, 00:29:44barbie oyunları,elbise giydirme gibi anahta kelimlerle ne bekliyorsunuz ki?siz reklam veren olsanız bunlara para yatırırmıydınız?
- 11-08-2008, 00:33:27altılı oyunları iddaa oyunlarımı yazayım.oyun sitesinde ne yazılabilirse onları yazıyorum.fake mi olalım illaki.tamam sende haklısın ben zaten oalyın bu boyutunda değilim.Nekadar güncel tutarsan tut demekki oyun siteleri az kazandırıyor.AhmetCAKIR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
