Kimsenin emeğini küçümsemedim yanlış anlaşılmasın, bizim bildiklerimizin 30 katı bilmediklerimiz var, bu oyun işlerinin kaymağı yendi bana göre, ben diyorum ki biraz özel olsun,biraz sabırlı olalım biraz kaliteli ve hep daha kalitelisini yapmaya çalışalım çıtamızı yükseltelim.
Adsenseyi savunmuyorum,ancak kötülemiyorumda,kötülenme şekline görede rahatsızlık duyabilirim.Şuan olduğu gibi.