bence yanlış düşünüyorsunuz. 2,5 yıldır adsense kullanıyorum sorunsuz kullanıcıyım.. Çok ufak dalgalanmalar harici gelirim hiç azalmadı hep arttı.. çöplük siteler yapınca tabiki kazandırmaz.. kaliteli sitede kaliteli reklam çıkar bunu ne kadar zaman oldu hala anlayamayan var..
anlamayan degil, anlamak istemeyen kullanıcı , webmaster cok var, bir şeylere emek sarfetmek, uğraşmak vermek o kadar zorumuza gidiyorki herseyin kolayını hileyle kolay yoldan para kazanmayı umut ediyoruz sonrada adsense kazandırmıyoruz diyoruz yanlış, aslında adsense halen o kadar güzel kazandırıyorki ama işi bilene