• 19-08-2019, 15:55:16
    #28
    bycaos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam yanlısınız var 25 bin içeriğin tamamının 1. sayfada olması gerekir sizin mantığınıza göre ama bunun en fazla 200 300 tanesi ilk sayfadadır sizin dediğiniz gibi olsa ben paranın içinden geçerdim kalitesizlik bi durumda yok site 4 aylık bir site fazla calısıp fazla içerik ürettik ama seo öle 4 ayda olcak bişi dil ve 4 aya göre bence gayet iyi günlük 40 lira civari para bırakıodu googlede ama suan reklamlar görünmüyor. sizin olay şöyle olmuş gemici mantığı ile titanik izlerseniz gemi batar herkez ölür film biter bu mantıkla ilerlememenizi öneririm 25 bin içerik var diye 25 bin ziyaretçi olcak diye bişi yok bu forumdada 1 milyondan fazla içerik var ama 1 milyon ziyaretçisi varmı günlük?
    Söylemek istediğimi gayet net açıklamış @mtnyvz; arkadaşımız. İçerikte kalite > miktar her zaman. Sen 25.000 içerik koyarak Google'a bir o kadar trafik çekmek istiyorum mesajını verirken 10'da 1'ini sitene çekebiliyorsun. Google'da bunu site kalitesinin düşük olduğu şekilde yorumluyor. Elbette benim sitemde bile hiç ziyaretçi almayan yazılar mevcut çünkü ilk sayfada değiller. SEO için çaba gösteriyorsanız içerikleri zaten 1. sayfaya çıkartmak için uğraşmanız gerek ancak siz çok içerik olsun zamanla otursun şeklinde yaklaşırsanız her zaman beklentilerden uzak kalırsınız. Şöyle bile söyleyebilirim. Sitenizde yer alan 25.000 içeriğin sadece arama motorunda indeks alması mı daha önemli yoksa 250 içeriğin tamamının ilk 20 sonuç içerisinde yer alması mı?

    Aslında sizin olay şuna benziyor. Dart atacaksınız ve hedefi 12'den vurmaya çalışacaksınız. Şansınız nasıl daha yüksek olur? Daha fazla atış hakkı kazanarak mı? Yoksa daha becerikli bir atış yaparak mı? Siz daha fazla atış hakkını seçmişsiniz. Ben de diyorum ki bu Google'ın sevmediği bir şey ve kafasına eserse sitedeki reklam görünümlerini kısıtlar. Başınıza bu gelmiş olabilir. Ama inşallah en yakın zamanda probleminizi çözer ve sağlıklı kazançlar almaya devam edersiniz. SEO çalışması yaptırmış durumdaysanız bilginiz olmalı. Düzenli olarak ziyaretçi almayan yazılar site için bir problemdir.
  • 19-08-2019, 17:43:48
    #29
    Gyrfalcon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Söylemek istediğimi gayet net açıklamış @mtnyvz; arkadaşımız. İçerikte kalite > miktar her zaman. Sen 25.000 içerik koyarak Google'a bir o kadar trafik çekmek istiyorum mesajını verirken 10'da 1'ini sitene çekebiliyorsun. Google'da bunu site kalitesinin düşük olduğu şekilde yorumluyor. Elbette benim sitemde bile hiç ziyaretçi almayan yazılar mevcut çünkü ilk sayfada değiller. SEO için çaba gösteriyorsanız içerikleri zaten 1. sayfaya çıkartmak için uğraşmanız gerek ancak siz çok içerik olsun zamanla otursun şeklinde yaklaşırsanız her zaman beklentilerden uzak kalırsınız. Şöyle bile söyleyebilirim. Sitenizde yer alan 25.000 içeriğin sadece arama motorunda indeks alması mı daha önemli yoksa 250 içeriğin tamamının ilk 20 sonuç içerisinde yer alması m

    Aslında sizin olay şuna benziyor. Dart atacaksınız ve hedefi 12'den vurmaya çalışacaksınız. Şansınız nasıl daha yüksek olur? Daha fazla atış hakkı kazanarak mı? Yoksa daha becerikli bir atış yaparak mı? Siz daha fazla atış hakkını seçmişsiniz. Ben de diyorum ki bu Google'ın sevmediği bir şey ve kafasına eserse sitedeki reklam görünümlerini kısıtlar. Başınıza bu gelmiş olabilir. Ama inşallah en yakın zamanda probleminizi çözer ve sağlıklı kazançlar almaya devam edersiniz. SEO çalışması yaptırmış durumdaysanız bilginiz olmalı. Düzenli olarak ziyaretçi almayan yazılar site için bir problemdir.
    ben hızlı giden at mantığını kullanırm her zaman. başkalarının yaptığını değil kendi deneme yanılmalarımın verdiği tecrübelere dayalı olarak hareket etmeyi tercih ederim. seo konusunda uzman oldğumu söylebilirim zira calıstığım firmanın tüm siteleri ilk 3te 25 bin içeriğin olma sebebi çeşitlilik site sektörü xyz vb değil ama genede gizli tutmak istedim için tam açamıyorum ama 25 bin içerğin belki 15 bini ilk sayafadır. ama arama hacmi popüler sektörlere göre biraz daha az diyebiliriz. 11 yaşımdan beri web tasarım ve seo içindeyim okul okumadım 7. sınıfta bıraktım ve alaylı bi şekilde hale bu mesleğe devam ediyorum ve tüm krarlarımın arkasındayım. güzel yorumlarınız için tsk ederim ama coğu söylenen hurafedir. bunu hiç bi zaman unutmayın . hiç bir seo uzmanı kendi yüzde yüz yöntemini bir diğeri ile paylaşmaz. paylaşıosada ters köşe yapıodur ki ben forumda bir çok insanı ciddiye almıyorum bu işi bildiklerine dahi. bu iş tecrübe işidir ve ben yavaş yavaş ilerliyorum diğer projelerim gibi buda tam ayarında olacak ve 1. sıraya yerleşecek. size şu kadarını söyleyim. bir kelime düşünün atıyorum armut armut kelimesini dahi geçirmeden siteyi 1. sıraya getirebilrim tabi bunu uzun vadede yapıorum en az 6 ay gibi bir sürede link vesaire hiç bişi kullanmıyorum tamamen tecrübe herkese iyi forumlar ama google hiç bir siteyi iyi yada kötü olarak ayırt etmez google zaten alacağı parayı her türlü götüyor bizler sizler olmazsak googlede kazanamaz o yüzden bence yanlıs düşünüyorsunuz. bizlerin sırtından geçiniyo google eğer sizin dediğiniz ggibi düşünseydi ztn hiç bir site onay almaz ve google gibi bir firma olmazdı yada bu güne kadar faaliyet sürdürmezdi belki geliri düşürür ama hiç bir zaman iyi kötü olarak ayırt edip reklamları kaldırmaz şuan reklamların olmama sebebi googlede bulunan güncellemedir. zira forumda bulunan bir çok insan aynı durumda sizce bu insanların sitelerinin tamamı mı kötü bi düşünün?
  • 19-08-2019, 17:51:29
    #30
    Admob hesabım bu şekilde oldu ve reklamların tekrardan gözükmesi ortalama 60-70Gün sürdü tek çareniz beklemek
  • 19-08-2019, 18:27:21
    #31
    bycaos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben hızlı giden at mantığını kullanırm her zaman. başkalarının yaptığını değil kendi deneme yanılmalarımın verdiği tecrübelere dayalı olarak hareket etmeyi tercih ederim. seo konusunda uzman oldğumu söylebilirim zira calıstığım firmanın tüm siteleri ilk 3te 25 bin içeriğin olma sebebi çeşitlilik site sektörü xyz vb değil ama genede gizli tutmak istedim için tam açamıyorum ama 25 bin içerğin belki 15 bini ilk sayafadır. ama arama hacmi popüler sektörlere göre biraz daha az diyebiliriz. 11 yaşımdan beri web tasarım ve seo içindeyim okul okumadım 7. sınıfta bıraktım ve alaylı bi şekilde hale bu mesleğe devam ediyorum ve tüm krarlarımın arkasındayım. güzel yorumlarınız için tsk ederim ama coğu söylenen hurafedir. bunu hiç bi zaman unutmayın . hiç bir seo uzmanı kendi yüzde yüz yöntemini bir diğeri ile paylaşmaz. paylaşıosada ters köşe yapıodur ki ben forumda bir çok insanı ciddiye almıyorum bu işi bildiklerine dahi. bu iş tecrübe işidir ve ben yavaş yavaş ilerliyorum diğer projelerim gibi buda tam ayarında olacak ve 1. sıraya yerleşecek. size şu kadarını söyleyim. bir kelime düşünün atıyorum armut armut kelimesini dahi geçirmeden siteyi 1. sıraya getirebilrim tabi bunu uzun vadede yapıorum en az 6 ay gibi bir sürede link vesaire hiç bişi kullanmıyorum tamamen tecrübe herkese iyi forumlar ama google hiç bir siteyi iyi yada kötü olarak ayırt etmez google zaten alacağı parayı her türlü götüyor bizler sizler olmazsak googlede kazanamaz o yüzden bence yanlıs düşünüyorsunuz. bizlerin sırtından geçiniyo google eğer sizin dediğiniz ggibi düşünseydi ztn hiç bir site onay almaz ve google gibi bir firma olmazdı yada bu güne kadar faaliyet sürdürmezdi belki geliri düşürür ama hiç bir zaman iyi kötü olarak ayırt edip reklamları kaldırmaz şuan reklamların olmama sebebi googlede bulunan güncellemedir. zira forumda bulunan bir çok insan aynı durumda sizce bu insanların sitelerinin tamamı mı kötü bi düşünün?
    Söylediğim gibi ben bol kazanç elde etmeniz taraftarı biriyim. Sadece olanı söylüyorum. Bunlar da başıma geldiğinde araştırdığım şeyler olduğu için dile getiriyorum. Google için reklam veren her zaman daha önemlidir. Bu nedenle söylüyorum işte reklam gösterecek kadar kaliteli görmediği sitede reklamları yayınlatmaz. Bunu siz de araştırabilirsiniz. İşkembeden sallamıyorum yani. Ben de SEO ile içli dışlı biriyim. Kimsenin kimseye hayrı olmaz bu sektörde. Ama ben bildiğimi paylaşırım. O da benim bireysel yaklaşımımla alakalı. Tekrardan bol kazançlar diliyorum. Bu ufak ve verimli tartışma için de teşekkür ediyorum.
  • 19-08-2019, 20:33:32
    #32
    Murataraz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Admob hesabım bu şekilde oldu ve reklamların tekrardan gözükmesi ortalama 60-70Gün sürdü tek çareniz beklemek
    Hocam benimki 20 güne düzeldi sonra tekrar kapandı. Hala gözükmüyor nerdeyse kırk gün oldu
  • 19-08-2019, 20:52:21
    #33
    sitelerin arasında görsel ağırlıklı site varmıydı hocam ? pintopin vs tarzı siteler
  • 19-08-2019, 21:00:06
    #34
    ayhanteke07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sitelerin arasında görsel ağırlıklı site varmıydı hocam ? pintopin vs tarzı siteler

    Bende vardı. 1 1.5 haftadır reklamlar yok bende. Adcash ekledim 1 haftadır falan mecburiyetten..
  • 19-08-2019, 21:02:24
    #35
    mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende vardı. 1 1.5 haftadır reklamlar yok bende. Adcash ekledim 1 haftadır falan mecburiyetten..
    görsel ağırlıklı siteler pintopin ve benzeri siteler genelde reklam gösterimlerinin durmasına sebep oluyor, benim izlenimim bu, 2 hesabım aynı şekilde oldu adsenseden pintopin siteleri kaldırdım 1 hafta düzeldi gösterimler gelmeye başladı, hesapta 10 tane site var diyelim, 1 tanesinden gittiği zaman hesaptaki tüm siteleri de etkiliyor çünkü
  • 19-08-2019, 21:36:56
    #36
    ayhanteke07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    görsel ağırlıklı siteler pintopin ve benzeri siteler genelde reklam gösterimlerinin durmasına sebep oluyor, benim izlenimim bu, 2 hesabım aynı şekilde oldu adsenseden pintopin siteleri kaldırdım 1 hafta düzeldi gösterimler gelmeye başladı, hesapta 10 tane site var diyelim, 1 tanesinden gittiği zaman hesaptaki tüm siteleri de etkiliyor çünkü
    Ben bi tane site başvurusunda bulundum onay bekliyorum bakalım o ne olacak onay gelince deniycem aynı hesapta o sitede... 1 hafta dursun böyle adcash. En azından bir geitirisi oluyor ama adsense daha iyiydi ya