bycaos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben hızlı giden at mantığını kullanırm her zaman. başkalarının yaptığını değil kendi deneme yanılmalarımın verdiği tecrübelere dayalı olarak hareket etmeyi tercih ederim. seo konusunda uzman oldğumu söylebilirim zira calıstığım firmanın tüm siteleri ilk 3te 25 bin içeriğin olma sebebi çeşitlilik site sektörü xyz vb değil ama genede gizli tutmak istedim için tam açamıyorum ama 25 bin içerğin belki 15 bini ilk sayafadır. ama arama hacmi popüler sektörlere göre biraz daha az diyebiliriz. 11 yaşımdan beri web tasarım ve seo içindeyim okul okumadım 7. sınıfta bıraktım ve alaylı bi şekilde hale bu mesleğe devam ediyorum ve tüm krarlarımın arkasındayım. güzel yorumlarınız için tsk ederim ama coğu söylenen hurafedir. bunu hiç bi zaman unutmayın . hiç bir seo uzmanı kendi yüzde yüz yöntemini bir diğeri ile paylaşmaz. paylaşıosada ters köşe yapıodur ki ben forumda bir çok insanı ciddiye almıyorum bu işi bildiklerine dahi. bu iş tecrübe işidir ve ben yavaş yavaş ilerliyorum diğer projelerim gibi buda tam ayarında olacak ve 1. sıraya yerleşecek. size şu kadarını söyleyim. bir kelime düşünün atıyorum armut armut kelimesini dahi geçirmeden siteyi 1. sıraya getirebilrim tabi bunu uzun vadede yapıorum en az 6 ay gibi bir sürede link vesaire hiç bişi kullanmıyorum tamamen tecrübe herkese iyi forumlar ama google hiç bir siteyi iyi yada kötü olarak ayırt etmez google zaten alacağı parayı her türlü götüyor bizler sizler olmazsak googlede kazanamaz o yüzden bence yanlıs düşünüyorsunuz. bizlerin sırtından geçiniyo google eğer sizin dediğiniz ggibi düşünseydi ztn hiç bir site onay almaz ve google gibi bir firma olmazdı yada bu güne kadar faaliyet sürdürmezdi belki geliri düşürür ama hiç bir zaman iyi kötü olarak ayırt edip reklamları kaldırmaz şuan reklamların olmama sebebi googlede bulunan güncellemedir. zira forumda bulunan bir çok insan aynı durumda sizce bu insanların sitelerinin tamamı mı kötü bi düşünün?
Söylediğim gibi ben bol kazanç elde etmeniz taraftarı biriyim. Sadece olanı söylüyorum. Bunlar da başıma geldiğinde araştırdığım şeyler olduğu için dile getiriyorum. Google için reklam veren her zaman daha önemlidir. Bu nedenle söylüyorum işte reklam gösterecek kadar kaliteli görmediği sitede reklamları yayınlatmaz. Bunu siz de araştırabilirsiniz. İşkembeden sallamıyorum yani. Ben de SEO ile içli dışlı biriyim. Kimsenin kimseye hayrı olmaz bu sektörde. Ama ben bildiğimi paylaşırım. O da benim bireysel yaklaşımımla alakalı. Tekrardan bol kazançlar diliyorum. Bu ufak ve verimli tartışma için de teşekkür ediyorum.