• 16-08-2019, 10:50:55
    #10
    bunun sebebini öğrenmiş değilim. Genel olarak sosyal trafik çok çeken hesaplarda oluyor
    benim geçen ay kesilen hesap ay başı geldi sonra 1 hafta sonra tekrar gitti. Diğer hesaplarda günde 10-2 tane gösterim var diyor. Bence bu durum content is king cümlesini gerçekten daha değerli kılıyor. Bence her site için bir Adsense ile çalışma yapılmalı. Ayrıca ip adresinden diğer hesaplarada erişim yapıldığı zaman da bu hata çıkıyor bence. Son olarak bu durumun en büyük düşmanı Pintopin. Pintopin ler artık çöp olma zamanı sanırım. Oradan gelen aşırı trafik spam olduğu kesin gözüyle bakıp reklamı bloke ediyor.
  • 16-08-2019, 12:04:51
    #11
    yassara61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bunun sebebini öğrenmiş değilim. Genel olarak sosyal trafik çok çeken hesaplarda oluyor
    benim geçen ay kesilen hesap ay başı geldi sonra 1 hafta sonra tekrar gitti. Diğer hesaplarda günde 10-2 tane gösterim var diyor. Bence bu durum content is king cümlesini gerçekten daha değerli kılıyor. Bence her site için bir Adsense ile çalışma yapılmalı. Ayrıca ip adresinden diğer hesaplarada erişim yapıldığı zaman da bu hata çıkıyor bence. Son olarak bu durumun en büyük düşmanı Pintopin. Pintopin ler artık çöp olma zamanı sanırım. Oradan gelen aşırı trafik spam olduğu kesin gözüyle bakıp reklamı bloke ediyor.
    doğrudur hocamda bnm site pin to pin değil :s
  • 16-08-2019, 12:20:08
    #12
    Benim 4 hesabın 2 sinde Pintopin var hepsi gitti
    Düşünüyorumda işin içinden çıkamıyorum. Bu durumda geçerli bir hite de sahip olmak gerekiyor diye düşünüyorum



    Bir bilgi daha; desktop firefox ile reklamlarımı görebiliyorum. Wp den giriş yapmış şekilde. Ama telefondan aynı ip ile giriş yaptım reklamları göremiyorum. Vpn yaptığımda da reklamlar çıkmıyor.



    bir bilgi daha: sabah firefox desktop da gördüğüm reklam sayısı artıyordu. şimdi kontrol ettiğimde gösterimi sıfıra çekti.ama halen reklamlar gösteiryor adsense kafa yapmaya devam ediyor.
  • 16-08-2019, 15:00:22
    #13
    şimdi dün cıkan reklamlar bugun tekrar gitmiş bence adsensede güncelleme var bu yüzden hiç ellememek gerek kendi kendine gelir büyük ihtimal google amca gene calısıp herseyi b*k edicek sanırm
  • 16-08-2019, 16:36:27
    #14
    Adsense sanırım 1 haftadır güncelleme falan yapıyor. Reklam gösterimlerinde ve kalitelerinde sürekli düşüşler var, dediğiniz gibi zaman zaman reklamlar hiç çıkmayabiliyor. Sanırım genel bir sorun var.

    Bende de başta öyle oldu arkasından "çift tıklama" geldi. Yani reklamlara mobilden tıklayınca siteye git uyarısı veriyor öyle gidiyor. Bu sorunum halen de devam ediyor bir türlü çözemedim.
  • 16-08-2019, 18:58:21
    #15
    Reklam dengesi ayarlarıyla oynadınız mı? Reklam dengesi yüzdesini düşürmeniz durumunda reklamlar az gözükür. O da Google'ın keyfine göre bazı kullanıcılara çıkar ama bazı kullanıcılara çıkmaz. Bir diğer etken içerik konusunda zayıf kalmanız olabilir. Bir şekilde site genelinde içerik tekrarı yapmışsanız veya içeriğiniz yeteri kadar güçlü değilse yerleştirdiğiniz reklamlar yerine kocaman bir boşluk görürsünüz. Bu tip bir durumda sayfaya eklediğiniz reklam miktarını azaltmanız gerekir. Örneğin, 3 reklam kullanıyorsanız 2 reklam koymalısınız. Üçüncü seçenek ise söylediğiniz trafik durumu. Google sitenize gelen ziyaretçinin kendi algoritmasına göre "kaliteli" olduğunu düşünmezse reklam miktarını azaltır.

    Başka bir bilgim yok maalesef.
  • 17-08-2019, 04:22:49
    #16
    Gyrfalcon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Reklam dengesi ayarlarıyla oynadınız mı? Reklam dengesi yüzdesini düşürmeniz durumunda reklamlar az gözükür. O da Google'ın keyfine göre bazı kullanıcılara çıkar ama bazı kullanıcılara çıkmaz. Bir diğer etken içerik konusunda zayıf kalmanız olabilir. Bir şekilde site genelinde içerik tekrarı yapmışsanız veya içeriğiniz yeteri kadar güçlü değilse yerleştirdiğiniz reklamlar yerine kocaman bir boşluk görürsünüz. Bu tip bir durumda sayfaya eklediğiniz reklam miktarını azaltmanız gerekir. Örneğin, 3 reklam kullanıyorsanız 2 reklam koymalısınız. Üçüncü seçenek ise söylediğiniz trafik durumu. Google sitenize gelen ziyaretçinin kendi algoritmasına göre "kaliteli" olduğunu düşünmezse reklam miktarını azaltır.

    Başka bir bilgim yok maalesef.
    sitemde 25 bin içerik günlük yaklasık 2 bin ziyaretci var ve amerikan lokasyon sitem
    ayrıca dünya geneli alexasıda 375 bin de google bu siteyi değersiz görüyorsa bırakırm arkadaş bu siteyi fln
  • 17-08-2019, 09:00:29
    #17
    Gyrfalcon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Reklam dengesi ayarlarıyla oynadınız mı? Reklam dengesi yüzdesini düşürmeniz durumunda reklamlar az gözükür. O da Google'ın keyfine göre bazı kullanıcılara çıkar ama bazı kullanıcılara çıkmaz. Bir diğer etken içerik konusunda zayıf kalmanız olabilir. Bir şekilde site genelinde içerik tekrarı yapmışsanız veya içeriğiniz yeteri kadar güçlü değilse yerleştirdiğiniz reklamlar yerine kocaman bir boşluk görürsünüz. Bu tip bir durumda sayfaya eklediğiniz reklam miktarını azaltmanız gerekir. Örneğin, 3 reklam kullanıyorsanız 2 reklam koymalısınız. Üçüncü seçenek ise söylediğiniz trafik durumu. Google sitenize gelen ziyaretçinin kendi algoritmasına göre "kaliteli" olduğunu düşünmezse reklam miktarını azaltır.

    Başka bir bilgim yok maalesef.
    Maalesef her şeyi dedim. Reklamları kaldır tekar ekle, otomatik reklamları ekle, bildirim gönder v.s. şu anda saçma salak bir reklam şirketi deniyorum mecbur. Google bize uyguladığı bu ambargonun sebebi inşallah güncelleme falandır. Ama genel olarak "Organik Hit" istiyorum ben koçum diyor. Sosyal Medya hiti artık beni bağlamaz diyor. Kısacası bu yaptığı son haltlardan sonra sosyal medya'dan gelir sağlayanları kesti. Bunlardan biride benim Pinterestten günlük xxx , x.xxx kadar gelir sağlıyordum. Şimdi düşünüp duruyorum ne yapıyım diye. Adsense başvurusunda bulundum bir arkadaş yardımı ile onu bekliyorum. Yeni Adsense alsam O da bu duruma gelir diyen de çok duydum. Bilmiyorum ne olur ne biter. Google Adsense VS sosyal medya bir an önce bitmesini temenni ediyorum
  • 17-08-2019, 09:26:33
    #18
    Son uc gundur bendede gosterim var ayni dusus yok ama tik alamiyorum alakasiz reklamlarmi cikiyor anlamadim gitti tik sayisinda dusus yasayan var mi ?