Gyrfalcon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Reklam dengesi ayarlarıyla oynadınız mı? Reklam dengesi yüzdesini düşürmeniz durumunda reklamlar az gözükür. O da Google'ın keyfine göre bazı kullanıcılara çıkar ama bazı kullanıcılara çıkmaz. Bir diğer etken içerik konusunda zayıf kalmanız olabilir. Bir şekilde site genelinde içerik tekrarı yapmışsanız veya içeriğiniz yeteri kadar güçlü değilse yerleştirdiğiniz reklamlar yerine kocaman bir boşluk görürsünüz. Bu tip bir durumda sayfaya eklediğiniz reklam miktarını azaltmanız gerekir. Örneğin, 3 reklam kullanıyorsanız 2 reklam koymalısınız. Üçüncü seçenek ise söylediğiniz trafik durumu. Google sitenize gelen ziyaretçinin kendi algoritmasına göre "kaliteli" olduğunu düşünmezse reklam miktarını azaltır.

Başka bir bilgim yok maalesef.
Maalesef her şeyi dedim. Reklamları kaldır tekar ekle, otomatik reklamları ekle, bildirim gönder v.s. şu anda saçma salak bir reklam şirketi deniyorum mecbur. Google bize uyguladığı bu ambargonun sebebi inşallah güncelleme falandır. Ama genel olarak "Organik Hit" istiyorum ben koçum diyor. Sosyal Medya hiti artık beni bağlamaz diyor. Kısacası bu yaptığı son haltlardan sonra sosyal medya'dan gelir sağlayanları kesti. Bunlardan biride benim Pinterestten günlük xxx , x.xxx kadar gelir sağlıyordum. Şimdi düşünüp duruyorum ne yapıyım diye. Adsense başvurusunda bulundum bir arkadaş yardımı ile onu bekliyorum. Yeni Adsense alsam O da bu duruma gelir diyen de çok duydum. Bilmiyorum ne olur ne biter. Google Adsense VS sosyal medya bir an önce bitmesini temenni ediyorum