Benim 4 hesabın 2 sinde Pintopin var hepsi gitti
Düşünüyorumda işin içinden çıkamıyorum. Bu durumda geçerli bir hite de sahip olmak gerekiyor diye düşünüyorum



Bir bilgi daha; desktop firefox ile reklamlarımı görebiliyorum. Wp den giriş yapmış şekilde. Ama telefondan aynı ip ile giriş yaptım reklamları göremiyorum. Vpn yaptığımda da reklamlar çıkmıyor.



bir bilgi daha: sabah firefox desktop da gördüğüm reklam sayısı artıyordu. şimdi kontrol ettiğimde gösterimi sıfıra çekti.ama halen reklamlar gösteiryor adsense kafa yapmaya devam ediyor.